Fänk-Verstoppen / Jeu du loup cache-cache

Material:

eng Fläsch/Bechs/…

Eng Persoun gëtt ausgewielt. All déi aner Spiller ginn sech verstoppen. Op e Signal hin muss de Sicher déi verstoppte Spiller sichen an oofklappen. Op der Platz wou hien gewaart huet bis déi aner verstoppt waren, steet eng Fläsch, Béchs oä. De Sicher muss elo méiglechst vill Kanner ofklappen. Wann awer ee Spiller et hikritt, dem Sicher seng Fläsch mat den Hänn ëmzewerfen ouni selwer ofgeklappt ze ginn, ass d’Spillronn eriwwer. De Sicher kritt souvill Punkten, wei en Kanner ofgeklappt hat. Ween kritt sou am meeschte Punkten?

Variant: Et gëtt e Prisong no bei der Fläsch wou jiddereen deen ofgeklappt gouf muss higoen. Kritt een „liewege“ Spiller d’Fläsch ëmgeheit, ass jiddereen aus dem Prisong nees fräi an däerf nees fortlafen. De Fänkert gewënnt, wann all d’Spiller am Prisong sinn.

Matériel: une bouteille ou cannette  

Une personne est sélectionnée comme chasseur et se place à côté de la bouteille/cannette, les yeux fermés. Les autres joueurs vont se cacher dans les environs. Le jeu commence. Le chasseur doit attraper les autres joueurs. Les autres joueurs doivent essayer de faire tomber la bouteille / cannette du chasseur. Si la bouteille/ cannette tombe, le jeu est terminé et le chasseur a autant de points qu’il a réussi à attraper de personnes. Quel joueur arrive à avoir le plus de points ?  

Variante :
Il y a une prison près de la bouteille. Chaque joueur attrapé doit s’y rendre. Si un autre joueur arrive à faire tomber la bouteille/cannette, tous les prisonniers sont libérés. Le chasseur gagne s’il arrive à mettre tous les joueurs en prison au même moment.