Fëschernëtz / Filet de pêche

Material: /

Unzuel u Spiller: minimum 8

Een Deel vun de Spiller ginn zum Fëschernetz (minimum 4 Leit), déi aner sinn Fësch.  D’Fësch entferne sech e bëssi vum Netz. Déi Spiller déi d’Netz bilden ginn sech d’Hand a formen e Krees. Si eenegen sech elo zesummen op eng Zuel tëscht 1 an 20. Si maachen am Krees dann hier Hänn an d’Luucht a fänken u mat zielen. D’Fësch mussen elo an d’Netz eran an nees eraus lafen. Ass d’Netz bei der Zuel ukomm déi ausgesicht gouf, ginn d’Hänn erof. D’Netz ass elo zou an d’Fësch am Krees sinn gefaange. Si ginn déi nächst Ronn och Deel vum Netz. D’Spill geet esou weider, bis just nach een freie Fësch iwwreg ass.  

Opgepasst:

–        De Spiller soen, dass se beim Ran- an Rauslafen mussen oppassen, net mat engem aneren zesummenzeknuppen.

–        De Spiller soen, dass et wichteg ass, dass si ëmmer nees eran an eraus lafen. Ween just bausse bleift kann och vum Spillleeder automatesch gefaange ginn.  

Matériel: /
Nombre de joueurs:  
au moins 8  

Une partie des joueurs (au moins 4 personnes) forment le filet de pêche en se donnant les mains. Les autres joueurs sont les poissons et s’écartent un peu du filet. Les joueurs formant le filet choisissent un nombre entre 1 et 20. Ils forment ensuite un cercle et lèvent les mains. Ils commencent maintenant à compter à voix haute. Les poissons commencent à entrer et à sortir dans le filet en passant sous les mains du filet. Lorsque le filet est arrivé au nombre choisi, les mains sont descendues. Les poissons se trouvant dans le filet sont attrapées et feront partie du filet au prochain tour. Le jeu se termine s’il ne reste plus qu’un seul poisson.  
Attention :
– Afin d’éviter des accidents, il est important d’indiquer aux joueurs de bien regarder s’ils entrent ou sortent du filet afin de ne pas heurter un autre joueur.
– Les joueurs doivent tout le temps entrer et sortir dans le filet. Si un joueur reste trop longtemps  hors du filet, le meneur de jeu peut décider qu’il sera attrapé d’office.