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Material: – Gummiband (1 Stéck pro Persoun) – 2 Bürosklamere pro Persoun – Decke Pabeier an 2 Faarwen, a Stecker vun ca. 10x5cm geschnidden (ca. 5x souvill Stecker wei Spiller) – decke Stëft – Locher – 2 Objeten (zB Foularden) Unzuel u Spiller: minimum 10 Spillvirbereedung: Op déi faarweg Pabeierstécker gëtt jeeweils grouss eng 4-stelleg Zuel geschriwwen. Op d’Säiten vum Pabeierstéck gëtt jee 1 Lach mam Locher gemaach. D’Gummiband gëtt an ca. 20 cm laang Stecker geschnidden. Op all Enn vum Gummiband gëtt eng Bürosklamer mat engem Knuet befestegt. All Spiller kritt elo ee Gummiband. Een Chef pro Grupp huet déi faarweg Kaarten. All Grupp geet elo op hirer Säit vum Spillfeld de Foulard oä verstoppen. Ass dëse verstoppt, sëtzt de Chef sech ca. 10 Meter vum Foulard ewech an d’Basis vun der Grupp. All Spiller kritt elo een Stéck Pabeier mat enger Nummer an befestegt dës esou un säin Gummiband, dass en d’Nummer op der Stier huet. D’Spiller mussen elo probéieren dem Géigner säin Foulard ze fannen. Wann allerdéngs ee Géigner hier komplett Nummer rifft, sinn si kuerz aus dem Spill. Si mussen dës Nummer dem géigneresche Chef bréngen a bei hiren eegene Chef eng nei Nummer siche goen. Soulaang wei si keng Nummer op der Stier hunn, däerfe si och kee Géigner enttarnen. Déi enttarnten Nummer ass aus dem Spill eraus. Huet eng Equipe dem Géigner säin Foulard fonnt ass d‘Spill eriwwer. Huet eng Grupp keng Nummeren méi huet si och verluer. D’Nummer op der Stier däerf net mat den Hänn, Kleeder oä verdeckt ginn. Et däerf een sech awer zum Beispill mam Kapp widder e Bam stellen oder op de Buedem leen, fir d’Nummer ze verdecken. Opgepasst: Am Viraus muss defineiert ginn, wei de Foulard därf verstoppt ginn. |
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Matériel: – Corde élastique (un morceau par joueur) – 2 trombones par joueur – Papier épais en 2 couleurs, coupé en morceaux d’environ 10×5 cm (quantité : environ 5x le nombre de joueurs) – gros feutre – perforateur – 2 objets (par exemple des foulards) Préparation du jeu : Il faut noter des nombres à 4 chiffres sur les cartes en couleurs. Aux 2 extrémités des cartes, il faut faire 1 trou avec le perforateur. La corde élastique est coupée en morceaux d’environ 20 cm. De chaque côté de la corde on fixe un trombone avec un nœud. Chaque joueur reçoit un morceau de corde. Un chef par groupe a les cartes d’une couleur. Le terrain de jeu est délimité et chaque groupe se déplace d’un côté du terrain et cherche un lieu pour cacher son objet. Si l’objet est caché, le chef se place à environ 10 mètres de celui-ci. Chaque joueur reçoit maintenant une carte avec un numéro et la fixe sur son front à l’aide de sa corde en élastique. Le jeu peut commencer. Les joueurs doivent trouver l’objet de l’autre équipe. Si un adversaire voit leur nombre complet et le prononce, le joueur doit donner sa carte à celui-ci. Le joueur sans carte doit retourner chez son chef pour avoir une nouvelle carte. L’adversaire donne la carte à son chef. Celle-ci n’est plus utilisée. Uniquement les joueurs ayant eux-mêmes un numéro sur le front peuvent appeler les nombres des adversaires. Le jeu se termine si un groupe trouve l’objet de l’autre équipe ou si un groupe a utilisé toutes ses cartes. Il est interdit de cacher son numéro à l’aide des mains, vêtements, … Il est permis de se coucher par terre ou de se mettre avec la tête contre un arbre pour cacher le nombre.
Attention: Il faut définir, comment l’objet peut être caché. |
