Material: /
Spiller: mindestens 4
Et ginn verschidde Kommandoen definéiert. Heibäi sinn der Fantasie keng Grenze gesat an d’Kommandoen kënnen flott dem Thema vun der Aktivitéit ugepasst ginn. Am Originalspill ginn et dës Kommandoen:
- Feier: jiddereen stëllt sech widder eng Mauer
- Waasser: jiddereen klemmt op eppes
- Stuerm: jiddereen hält sech un eppes fest
- Äerd: jiddereen leet sech op de Buedem
D’Spiller lafen ronderëm, bis dass ee Chef ee Kommando rifft. Dee Moment muss jiddereen sou séier wei méiglech de Kommando ausféieren. Ween ze lues oder falsch ass, ass aus dem Spill eraus oder kritt een Minuspunkt.
Hei kënnen och zum Beispill Déierenbeweegungen als Kommando geruff ginn, …
Matériel: /
Joueurs: au moins 4
Différentes commandes sont définies. Il n’y a pas de limites à l’imagination et les commandes peuvent être facilement adaptées au thème de l’activité. Dans le jeu original, il y a ces commandes:
• Feu: tout le monde se tient contre un mur
• Eau: tout le monde monte sur quelque chose
• Tempête: tout le monde se tient à quelque chose
• Terre: tout le monde est couché par terre
Les joueurs courent jusqu’à ce qu’un chef appelle un ordre. À ce moment-là, tout le monde doit exécuter la commande le plus rapidement possible. Quiconque est trop lent ou se trompe est hors du jeu ou obtient un point négatif.