| Material: / Spiller: mindestens 8 D’Spiller stinn oder setzen an engem Krees. Een Spiller gëtt zum Detektiv ernannt a geet eemol kuerz vum Grupp fort. Elo gëtt tëscht den anere Spiller e Mäerder bestëmmt. Dësen muss vun all Spiller bekannt sinn. Da kënnt den Detektiv zréck a stellt sech an d’Mëtt vum Krees. De Mäerder probéiert elo, d’Spiller „emzebrengen“, andeems en hinnen een Aen zoupëtzt. Ass ee Spiller dout, léisst en sech dramatesch no hanne falen an ass aus dem Spill eraus. Den Detektiv muss erausfannen, wien de Mäerder ass, ier dësen all d’Spiller embrenge kann. Den Detektiv huet heifir 3 Chancen. Tipp: Bei méi klenge Kanner kann een och anstatt en Aen zouzepëtzen d’Zong erausstrecken. |
Matériel: /
Joueurs : au moins 8
Les joueurs se tiennent debout ou s’assoient en cercle. Un joueur est nommé détective et quitte le groupe. Maintenant, un meurtrier est déterminé entre les autres joueurs. Il doit être connu de tous les joueurs. Puis le détective revient et se place au milieu du cercle. Le meurtrier essaie maintenant de “tuer” les joueurs en leur faisant un clin d’oeil. Si un joueur est mort, il tombe en arrière et est hors du jeu. Le détective doit découvrir qui est le meurtrier avant que celui-ci puisse tuer tous les joueurs. Le détective a 3 chances.