Käschtespiller / Jeux avec des marrons

Material: 3 Käschten pro Kand, Bensinssteft, Kräid, Tennisbäll oä, Béchsen

Spiller: mindestens 2

Petanque:

All Kand kritt 3 Käschten a schreift säin Ufanksbuschtaf vum Numm op d’Käschten. D’Kanner deelen sech a Gruppen vun 2-4 Kanner op. All Grupp kritt een Tennisball (oder Pingpongsball, oder zoue Käscht, oder …). D’Grupp sicht sech eng Startlinn hannert déi si sech stellt. Ee Kand werft den Tennisball iwwer d’Linn. Elo muss jiddereen probéieren, seng Käschten esou no wei méiglech un den Tennisball ze schéissen. Wann jiddereen geschoss huet gëtt gekuckt wien am noosten ass, dee kritt e Punkt. Elo schéisst en anert Kand den Tennisball.

Zielwerfen:

Et gëtt eng Zilscheif op de Buedem gemoolt. D’Kanner probéieren elo vun enger Linn aus, souvill wei méiglech Punkten ze erzielen, andeems se hier Käschten op d’Zilscheif schéissen.

Käschtenhopsen:

D’Kanner stinn all niefteneen an enger Rei. Et gëtt eng Zillinn festgeluecht. Elo muss jiddereen eng Käscht esou weit werfen, wei e mengt, dass en mat engem Sprong kann hopsen. Dann hopst en bei d’Käscht, hieft se op a widderhëlt dat selwecht ëmmer weider, bis en um Ziel ukënnt.

Weitwerfen:

Et kann een d’Käschten werfen a kucken, wien am wäitsten schéisst.

Zielwerfen 2:

Et ginn Béchsen oder Telleren opgestallt an eng Schosslinn definéiert. D’Kanner probéieren, hier Käschten an d’Béchsen oder Telleren ze schéissen. Jee no Distanz kréien si ënnerschiddlech vill Punkten.

Matériel: 3 marrons par enfant, stylo indélébile, craie, balles de tennis, boîtes de conserve

Joueurs: au moins 2

Pétanque:

Chaque enfant reçoit 3 marrons et écrit sa lettre initiale du nom sur les marrons. Les enfants sont répartis en groupes de 2 à 4 enfants. Chaque groupe reçoit une balle de tennis (ou une balle de ping-pong, ou un marron fermée, ou…). Le groupe cherche une ligne de départ et se place derrière celle-ci. Un enfant lance la balle de tennis par-dessus la ligne. Maintenant, tout le monde doit essayer de tirer ses marrons aussi près que possible de la balle de tennis. Quand tout le monde a tiré, celui qui est le plus proche obtient un point. Maintenant, un autre enfant tire la balle de tennis.

Jeu de cible:

Une cible est peinte sur le sol. Les enfants essaient maintenant de marquer autant de points que possible en tirant leurs marrons sur la cible.

Sauts:

Les enfants sont tous dans une rangée. Une ligne d’arrivée est définie. Maintenant, tout le monde doit jeter un marron aussi loin qu’il pense pouvoir sauter avec un saut. Puis il saute près de son marron, le soulève et répète la même chose encore et encore jusqu’à ce qu’il atteigne la ligne d’arrivée.

Lancer:

On peut jeter le marron et voir qui tire le plus loin.

Jeu de cible 2:

Des boîtes ou des assiettes sont installées et une ligne de tir est définie. Les enfants essaient de jeter leurs marrons dans les boîtes ou les assiettes. Selon la distance, ils obtiennent des points différents.