Material: /
Spiller: mindestens 4
Um Ufank vum Spill sinn all Spiller Amöben. Dat heescht si béien sech no vir, loossen hir Äerm schwenken a maachen “Gulli-Gulli …”. Wann eng Amöb eng aner Amöb trëfft, spillen déi zwee Schnick-Schack-Schnuk. De Gewënner entwéckelt sech zum nächste Stadium weider. De Verléierer bleift wat hien ass. Folgend weider Entwécklungsstadien kënne benotzt ginn: “Poulet” (Flilleken), “Dinosaurier” (grousse Mond mat Äerm), Af (kratzend an ugug soend), Mënsch. Nëmmen identesch Déiere kënne géintenee spillen. De Verléierer bleift ëmmer um Niveau wéi hien ass. Deen éischte Mënsch gewënnt d’Spill.
D’Rollen kënnen jo no Thema geännert ginn. Et muss just ëmmer eng Progressioun dran sinn.
Matériel: /
Joueurs: au moins 4
Au début du jeu, tous les joueurs sont des amibes. Cela signifie qu’ils se penchent en avant, balancent leurs bras et font “Gulli-Gulli …”. Quand une amibe rencontre une autre amibe, les deux jouent à ciseaux-pierre-papier. Le gagnant passe à l’étape suivante. Le perdant reste ce qu’il est. Les stades de développement suivants peuvent être utilisés : “poulet” (ailes), “dinosaures” (grande gueule avec bras), singe (grattage), humain. Seuls des animaux identiques peuvent jouer les uns contre les autres. Le perdant reste toujours au niveau qu’il est. La première personne à arriver au stade de l’humain gagne la partie.
Les rôles peuvent être modifiés en fonction du sujet. Il faut juste qu’il y ait une certaine progression.