Material: 10-15 Objeten oder Biller
Unzuel u Spiller: minimum 3
D’Spiller stellen oder sëtzen sech an e Krees. D’Objeten oder Biller ginn an d’Mëtt vum Krees geluecht. Jiddereen kuckt sech d’Saachen ganz gutt un. Dann maachen all d’Spiller bis op een d’Aen zou. Deen een Spiller hëlt elo eng Saach fort an zielt dann bis 3. Déi aner Spiller maachen elo d’Aen nees op an mussen sou schnell wéi méiglech ruffen, wat feelt. Deen éischten deen d’Saach fënnt kritt 1 Punkt.
Tipp:
- Dëst Spill kann een flott all Thema upassen andeems een d’Objeten oder Biller ännert.
- Jee no Alter vun de Spiller kann een d‘Unzuel vun Objeten variéieren.
- D’Spill bitt sech gutt un, fir eppes nei Entdecktes ze festegen. Zum Beispill kéint een och just 6 Blieder vu Beem huelen an et misst ëmmer den Numm vum Bam genannt ginn, vun deem d’Blat feelt. Et kann een och zum Beispill de Wëllefcher hier 5 Saachen an nach puer Scoutsobjeten huelen.
- Fir d’Spill mei schweier ze machen därf deen deen eng Sach ewechhëllt dei aaner Saachen och verschieben.
| Matériel: 10-15 objets ou images Nombre de joueurs: au moins 3 Les joueurs se mettent en cercle autour des objets/images. Ils observent les objets/images et essaient de les mémoriser. Tous les joueurs ferment les yeux. Un joueur ouvre les yeux et retire un objet/une image. Il compte alors jusque 3 et les joueurs ouvrent les yeux. Ils doivent vérifier ce qui manque et nommer l’objet/l’image aussi vite que possible. Le premier qui dit l’objet correct reçoit un point. Tuyaux : Ce jeu peut être adapté à tous les thèmes en changeant les objets ou images.On peut adapter le nombre d’objets à l’âge des joueurs.Le jeu se prête bien pour faire mémoriser quelque chose aux enfants. On peut par exemple prendre des images des arbres appris et l’enfant doit nommer l’arbre qui manque. Pour retenir les 5 affaires du louveteau, on peut prendre celles-ci et rajouter par exemple le foulard, un couteau, …Pour rendre le jeu plus difficile, la personne qui enlève l’objet peut aussi déplacer les objets qui restent. |