| Unzuel u Spiller: minimum 2 Material: / Fir dëst Fänkspill ginn d’Spiller an 2 Gruppen agedeelt. Et gëtt eng Mëttellinn an 2 Endlinnen definéiert. D’Endlinnen mussen op all Seit nämmlecht weit vun der Mëttellinn ewech sinn (ca. 10 m). D’Spiller kréien de Prinzip vum Schnick-Schnack-Schnuck erkläert. Heibäi ginn et 3 Handzeechen: Schéier (Wëllefchersgrouss), Steen (Fauscht) an Blat (flaach Hand). D’Schéier ass méi staark wei d’Blat. D’Blat ass méi staark wei de Steen. De Steen ass méi staark wei d’Schéier. All Grupp wielt sech geheim een Zeechen aus a stellt sech dann op hier Seit hanner d’Mëttellinn an eng Rei. Op Kommando vum Spillleeder wéisst all Grupp hiert Zeechen. Déi Grupp mam méi staarken Zeechen muss elo probéieren déi aner Grupp ze fänken. Dës Grupp leeft fort bis hanner hier Linn. Ween gefaange gëtt ier en hannert der Linn ass wiesselt an déi aner Grupp. Bei Gläichstand mussen d’Gruppen en neit Zeeche sichen. Tipp: Dëst Spill ass ganz flott all Thema upassbar. Sou kann een anstatt vun den Zeeche fir Schnick-Schnack-Schnuck och zum Beispill Beweegungen fir Elfen, Risen an Zauberer, Tigeren, Dompteuren an Artisten, … auswielen. Nombre de joueurs: au moins 2 Matériel : / Pour ce jeu du loup, les joueurs sont divisés en 2 groupes. Le terrain se compose d’une ligne au milieu et 2 lignes à l’extrémité (à une distance d’environ 10 m de la ligne au milieu). Le principe du jeu « Pierre-papier-ciseaux» est d’abord expliqué aux joueurs. Il s’agit d’un jeu de main dans lequel chaque joueur montre un signe. Il y a 3 signes : Ciseaux (salut du louveteau), pierre (poing), feuille (plat de la main). Les ciseaux gagnent contre la feuille. La pierre gagne contre les ciseaux. La feuille gagne contre la pierre. Chaque groupe choisit un signe en secret et se met ensuite devant la ligne du milieu, l’un à côté de l’autre, en regardant les adversaires. À la suite du signal du meneur de jeu, les groupes montrent leur signe. Le groupe qui gagne la bataille doit maintenant essayer d’attraper l’autre groupe. Celui-ci essaie de s’échapper derrière la ligne à l’extrémité du terrain qui se trouve sur leur côté du terrain. Tous les joueurs attrapés doivent changer d’équipe. Si les deux équipes ont choisi le même signe, ils doivent en choisir un autre. Tuyau: Ce jeu s’adapte à tous les thèmes. Ainsi on peut inventer des mouvements représentant des charactères au lieu du papier, ciseaux, pierre. On peut par exemple prendre des tigres, dompteurs et artistes, des géants, elfes et magiciens, … |