Mënschememory / Memory humain

Material: /

Unzuel u Spiller: minimum 10

2 Spiller, d’Memoryspiller, ginn kuerz aus dem Raum. Déi aner Spiller (Memoryskaarten) sichen sech lo jeeweils e Partner an iwwerleeë sech mat dësem eng Beweegung (Grimass, Danzbeweegung, Sprong, Geräisch, …). D’Spiller stelle sech dann duercheneen an e Krees. Déi 2 Spiller kommen eran a stellen sech an de Krees. Eng  Persoun fänkt un an wielt 2 Spiller (2 Kaarten) aus, déi jee hier Beweegung musse maachen. Handelt et sech heibäi em eng Koppel, verléisst d’Koppel de Krees an de Spiller kritt 1 Punkt. Dann ass et um nächste Spiller. D’Spill ass fäerdeg, wann all d’Koppelen opgedeckt sinn.

Matériel: /
Nombre de joueurs:
au moins 10

2 joueurs quittent la salle. Les autres joueurs cherchent un partenaire et choisissent un mouvement commun (grimasse, mouvement de danse, saut, bruit, …). Les joueurs se placent en cercle sans se mettre à côté de leur partenaire. Les 2 joueurs reviennent dans la salle et jouent au « memory humain ». Le premier joueur choisit 2 personnes auxquelles il demande de faire leur mouvement. S’il s’agit d’un couple, celui-ci quitte le cercle et le joueur obtient 1 point. Ensuite le prochain joueur choisit 2 joueurs. Le jeu se termine quand tous les couples ont été trouvés.